مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: 19 هزار و 836 حلقه لاستیک از تیرماه پارسال تا مردادماه امسال در بخش ناوگان حمل بار و مسافر استان توزیع شده است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری اظهار کرد: از کل لاستیک‌های توزیع شده، 18 هزار و 796 حلقه لاستیک در بخش حمل و نقل کالا و 1040 حلقه لاستیک نیز در بخش حمل و نقل مسافر در بین رانندگان توزیع شده است.

 

وی افزود: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و وزات صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود و رانندگان با در دست داشتن کارت هوشمند فعال ناوگان حمل و نقل عمومی و مدارک شناسایی خودرو می‌توانند برای دریافت لاستیک به انجمن‌های صنفی رانندگان مراجعه کنند.

 

علی‌اکبری تصریح کرد: سهمیه لاستیک تخصیصی به رانندگان بر اساس پیمایش آن‌ها بوده و در بخش حمل و نقل مسافر به هر دستگاه اتوبوس در ازای 20 هزار کیلومتر کارکرد و مینی‌بوس در ازای 15 هزار کیلومتر کارکرد دو حلقه لاستیک اختصاص می‌یابد. همچنین در بخش جابه‌جایی کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای 20 هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن، به ازای 15 هزار کیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای 10 هزار کیلومتر کارکرد، ۲ حلقه لاستیک دریافت می‌کنند.

 

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، تعداد ناوگان حمل و نقل باری استان 4706 دستگاه و تعداد ناوگان حمل و نقل مسافری استان 870 دستگاه است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.