زمین‌های این ناحیه، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع دستی بوده و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد واگذاری زمین شرکت شهرک‌های صنعتی استان و یا به نشانی اینترنتی www.zanjan.isipo.ir مراجعه کنند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ناحیه کارگاهی ظریفان به مساحت ۲.۳ هکتار در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان- تهران قرار گرفته و استقرار ۱۰۳ واحد در این ناحیه به صورت نمایشگاهی و کارگاهی به همراه مرکز خدمات رفاهی، نمازخانه و استراحتگاه در آن پیش‌بینی شده است.

ایرج احمدی اظهار داشت: استقبال کم‌نظیری از خرید زمین در این ناحیه کارگاهی شده و به دلیل اینکه شمار درخواست‌های واصله بیش از تعداد قطعات پیش‌بینی شده است، طبق قوانین و برای جلوگیری از ایجاد شائبه‌های احتمالی، این زمین‌ها با برگزاری مزایده عمومی واگذار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: زمین‌های ناحیه کارگاهی ظریفان فقط جهت استقرار واحدهای فعال در زمینه صنایع دستی پیش‌بینی شده است.

احمدی افزود: برای واگذاری زمین‌های این ناحیه، شرایط ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان در مزایده در نظر گرفته شده تا اشخاص صلاحیت‌دار و دارای شرایط لازم در این ناحیه صنعتی تخصصی، مستقر شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا کنون برای تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین و یک هزار و ۷۰۰ طرف قرارداد در استان زنجان فعال است.

۹۵۵۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.