مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: شرکت های خدماتی شهرکهای صنعتی استان به فکر ایجاد منابع درآمد پایدار باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی در نشست مشترک با مدیران شرکتهای خدماتی شهرکهای صنعتی با اشاره به اهمیت درآمد پایدار در شهرکهای صنعتی افزود: با توجه به اینکه شرکت شهرکهای صنعتی اجازه هزینه کرد در شهرکهای واگذار شده را ندارد بنابراین باید برای اداره این شهرکها، وصول مطالبات جدی گرفته شود.

وی، به الزام قانون برای واگذاری اداره امور شهرکها به واحدهای صنعتی مستقر در آن اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در راستای عمل به سیاست های اصل 44، در نواحی و شهرکهایی که بیش از 75 درصد زمین ها در فاز عملیاتی واگذار شده و حداقل 50 درصد واحدهای مستقر به بهره برداری رسیده باشند، طبق قانون اداره امور شهرک یا ناحیه به شرکت خدماتی متشکل از واحدهای صنعتی مستقر در آن شهرک یا ناحیه واگذار می شود.

وی افزود: این قانون فرصت مناسبی را برای حضور و مشارکت واحدهای صنعتی در اداره شهرکها و نواحی صنعتی ایجاد کرده است بنابراین مدیران واحدهای صنعتی نیز باید در انتخابات و مجامع این شرکتها حضور پررنگی داشته باشند تا در اتخاذ تصمیم ها و تدوین برنامه های مناسب برای اداره امور دخیل باشند.

احمدی بر برگزاری مجامع به موقع شرکتهای خدماتی تاکید کرد و گفت: مصوبات این مجامع باید به صورت کامل عملیاتی شود تا نتایج آن برای واحدهای صنعتی که سهامداران این شرکت ها هستند قابل لمس باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، شناسایی زمین های بلااقدام را یکی از اساسی ترین وظایف مدیران شرکت های خدماتی عنوان و تصریح کرد: سیاست مسئولان استان و همچنین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، تعیین تکلیف قراردادهای راکد است؛ بنابراین مدیران شرکت های خدماتی به عنوان بازوان اجرایی شرکت شهرکهای صنعتی در سطح شهرکها باید نسبت به شناسایی زمین های راکد و گزارش آن به این شرکت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی، همچنین ضمن تاکید بر شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرکها تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیران شرکتهای خدماتی، نسبت به امکان سنجی توسعه شهرک و نیز قابلیت ایجاد سایت های ویژه کارگاهی و خدماتی در شهرکهای تحت مدیریت خود اقدام و پیشنهادهای خود را جهت بررسی به شرکت شهرکهای صنعتی استان اعلام نمایند.

احمدی، شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران جدید برای استقرار در شهرکهای صنعتی را از اولویت‌ها و ضرورت ها دانست و گفت: تعاملاتی که مدیران شرکتهای خدماتی با نهادها و دستگاههای دولتی در شهرستان ها دارند، زمینه مطلوبی را جهت شناسایی و جذب سرمایه گذاران فراهم آورده است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.