مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان به فکر ایجاد منابع درآمد پایدار باشند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی با اشاره به اهمیت درآمد پایدار در شهرک‌های صنعتی، افزود: با توجه به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی اجازه هزینه‌کرد در شهرک‌های واگذار شده را ندارد، بنابراین باید برای اداره این شهرک‌ها، وصول مطالبات جدی گرفته شود.

 

وی به الزام قانون برای واگذاری اداره امور شهرک‌ها به واحدهای صنعتی مستقر در آن اشاره و خاطر نشان کرد: در راستای عمل به سیاست‌های اصل 44، در نواحی و شهرک‌هایی که بیش از 75 درصد زمین‌ها در فاز عملیاتی واگذار شده و حداقل 50 درصد واحدهای مستقر به بهره‌برداری رسیده باشند، طبق قانون اداره امور شهرک یا ناحیه به شرکت خدماتی متشکل از واحدهای صنعتی مستقر در آن شهرک یا ناحیه واگذار می‌شود.

 

این مسئول افزود: این قانون فرصت مناسبی را برای حضور و مشارکت واحدهای صنعتی در اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد کرده است، بنابراین مدیران واحدهای صنعتی نیز باید در انتخابات و مجامع این شرکت‌ها حضور پررنگی داشته باشند تا در اتخاذ تصمیم‌ها و تدوین برنامه‌های مناسب برای اداره امور دخیل باشند.

 

احمدی بر برگزاری مجامع به‌موقع شرکت‌های خدماتی تاکید کرد و گفت: مصوبات این مجامع باید به صورت کامل عملیاتی شود تا نتایج آن برای واحدهای صنعتی که سهام‌داران این شرکت‌ها هستند، قابل لمس باشد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، شناسایی زمین‌های بلااقدام را یکی از اساسی‌ترین وظایف مدیران شرکت‌های خدماتی عنوان و تصریح کرد: سیاست مسئولان استان و نیز سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تعیین تکلیف قراردادهای راکد است؛ بنابراین مدیران شرکت‌های خدماتی به عنوان بازوان اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی در سطح شهرک‌ها باید نسبت به شناسایی زمین‌های راکد و گزارش آن به این شرکت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی، همچنین ضمن تاکید بر شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها، تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیران شرکت‌های خدماتی، نسبت به امکان‌سنجی توسعه شهرک و نیز قابلیت ایجاد سایت‌های ویژه کارگاهی و خدماتی در شهرک‌های تحت مدیریت خود اقدام و پیشنهادهای خود را جهت بررسی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعلام کند.

 

احمدی، شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران جدید برای استقرار در شهرک‌های صنعتی را از اولویت‌ها و ضرورت‌ها دانست و گفت: تعاملاتی که مدیران شرکت‌های خدماتی با نهادها و دستگاه‌های دولتی در شهرستان‌ها دارند، زمینه مطلوبی را جهت شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران فراهم آورده است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.