غلامحسین جمیلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به خبرهای غیر رسمی در خصوص ورود اعضای اتاق بازرگانی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی افزود: ریاست اتاق های بازرگانی جزو مشاغلی  محسوب می شود که صاحبان آن در موعد مقرر قبل از شروع انتخابات باید کناره گیری می کردند و البته چنین اتقاقی در زنجان رخ نداد. 

وی خاطرنشان کرد: اعضای اتاق بازرگانی زنجان نه قصدی برای مداخله در کارهای سیاسی به نفع خود یا جانبداری از افراد دیگر را دارند و نه اجازه می دهیم ارکان اتاق وارد چنین فضاهایی برای بهره برداری های جناحی و گروهی شوند.

جمیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور شرایط خاص اقتصادی را تجربه می کند، اظهار داشت: اتاق بازرگانی تلاش می کند تا به عنوان نماد و پارلمان بخش خصوصی، رسالت خود را در جهت بهبود شرایط انجام دهد.

وی شعار دوره نهم فعالیت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان را " اتاقی برای همه " عنوان کرد و گفت: اصلی ترین موضوع برای فعالیت اتاق در این دوره تعمیم دادن این شعار  به تمامی برنامه ها است.

جمیلی به تغییر رویکردآموزشی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حوزه آموزش تلاش کرده ایم تا مخاطبان خود را فراتر از اعضای اتاق پوشش دهیم تا جایی که حتی خانواده ها و دانش آموزان و اقشار مختلف نیز تحت پوشش این آموزش ها قرار گرفته اند.

زنجان جزو سه استان کشور در مناسب بودن محیط کسب و کار

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان به پایش های انجام شده پیرامون ارزیابی محیط کسب و کار در استان ها اشاره کرد و گفت: استان زنجان طی چند فصل متوالی از نظر شاخص مناسب بودن فضای کسب و کار جزو سه استان ایده آل کشور است.

وی خاطر نشان کرد: چنین موفقیتی حاصلحرکت مناسب نظام اجرایی در استان و حمایت های مدیران از رویدادهای اقتصادی است که به شکل صحیح در استان اتقاق می افتد.

جمیلی اظهار داشت: آثار محسوس بهبود محیط کسب و کار در استان زنجان نسبت به استان های دیگر قابل لمس است که در این زمینه می توان به شاخص هایی همچون افزایش مستمر آمار بیمه شدگان اجباری در زنجان اشاره کرد.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر به طور مرتب شمار اعضای اتاق بازرگانی نیز رو به افزایش نهاده که این موضوع نیز به این معنا است که واحدهای جدیدی به واحدهای استان اضافه می شود و تعداد جوازها و پروانه های بهره برداری نیز افزایش یافته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: مهم ترین رسالت رسانه ها این است که با انعکاس و تبیین درست چنین پیشرفت هایی، در افزایش ضریب تحقق توسعه در استان نقس آفرینی کنند زیرا که انتشار اخبار مناسب بودن محیط کسب و کار در استان سبب استقبال بیشتر فعالان اقتصادی می شود.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.