رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: واحدهای نساجی استان باظرفیت 60 درصدی فعال است.

 

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به وضعیت صنعت نساجی در استان زنجان، اظهار کرد: در استان زنجان ۸۰ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ فعالیت می‌کنند و ۳۰ درصد اشتغال استان زنجان در بحث صنعت نساجی است.

 

این مسئول ادامه داد: زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه صنعت نساجی است و موقعیت خوبی در سطح کشور دارد. علاوه بر آن استان زنجان در بحث ریسندگی، رنگ‌رزی و بافندگی در کشور جایگاه بسیار خوبی دارد.

 

وی افزود: مزیت صنعت نساجی در استان این است که اگر ۱۰ سرمایه‌گذار در این زمینه در کشور فعال باشد، شش سرمایه‌گذار حوزه صنعت نساجی در استان زنجان فعال است.

 

فغفوری به مشکلات واحدهای صنعت نساجی در استان اشاره کرد و گفت: سرمایه در گردش و مالیات بر ارزش‌افزوده مشکل عمده این صنعت در استان است. واحدهای نساجی استان زنجان با مشکلاتی که دارند با ۶۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند و اگر موانع برداشته شود، شاهد رونق تولید در صنعت نساجی خواهیم بود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر ارتقای کیفیت تولید صنایع نساجی در استان تایید کرد و یادآور شد: وضعیت صنعت نساجی استان زنجان سال ‌به ‌سال بهتر می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.