جعفر رمضانی با کسب بیشترین آرا از مجمع انتخابات توانست به عنوان سکان‌دار جدید هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان انتخاب شود.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، مجمع انتخابات هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان، بعد از ظهر امروز با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان و نیز اعضای این مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

 

در این مجمع که دو کاندیدا داشت، اعضای مجمع آرای خود را در صندوق انداختند تا در نهایت، جعفر رمضانی که برای اولین‌بار در این عرصه رقابت حضور داشت، توانست با کسب 9 رأی اعتماد از اعضای مجمع، برای چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان انتخاب شود.


 

حمید ارجمندفر که پیش از این به مدت 8 سال سکان‌دار این هیئت بود، با کسب 6 رأی از کورس رقابت برای سومین دوره متوالی تصدی ریاست این هیئت بازماند تا هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان بعد از راه‌اندازی شاهد سکان‌داری فرد دیگری به جز حمید ارجمندفر باشد.

 

گفتنی است، بعد از راه‌اندازی هیئت انجمن‌های ورزشی، حمید ارجمندفر در 22 فروردین‌ماه 90 و با کسب 18 رأی به عنوان اولین رئیس این هیئت انتخاب شد. وی در دومین مجمع انتخاباتی این هیئت نیز که در 8 اردیبهشت‌ماه 94 برگزار شد، توانست با کسب حداکثر آرا، در این سمت باقی بماند تا اینکه در سومین مجمع انتخاباتی با کسب 6 رأی، سکان هدایت این هیئت را به جعفر رمضانی که 9 رأی به دست آورده بوده، تحویل داد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.