معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی و درمانی زنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به محدودیت منابع، هم افزایی و وحدت رویه  و با هدف پیشبرد فعالیت های مختلف به ویژه حوزه پژوهشی و تحقیقاتی؛  تفاهم نامه مشترک  بین رییسان دانشگاههای علوم پزشکی، علوم پایه و دانشگاه زنجان منعقد شد.

دکتر علیرضا شغلی افزود: این اقدام دور نمای بهتری  را برای سیاست گذاری آتی دانشگاه ها برای انجام کارهای مختلف فراهم می کند که در نوع خود بسیار مفید و ارزشمند محسوب می شود.

وی اظهار داشت: این تفاهم بر بهره گیری از امکانات اموزشی و پژوهشی و دیگر مسائل تاکید دارد و تحقق این مهم چشم انداز بسیار خوبی را مهیا می کند.

این مسئول ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی این استان نیز  طی سه سال گذشته به ویژه یکسال اخیر در راستای بین المللی شدن گام های موثری را برداشته که جذب دانشجوی خارجی از جمله این اقدامات مهم بشمار می رود.

وی اضافه کرد: در راستای بین المللی سازی، دانشگاه های استان باید با یک برنامه مشترک و هماهنگ استاندارهای لازم بین المللی سازی را در این استان  ایجاد کنند و و همچنین برنامه ریزی در راستای افزایش Visibility  (بهتر دیده شدن در سطح جهانی)  دانشگاه های استان در سطح بین المللی می تواند یکی از شاخص های مهم و کاربردی این هدف مشترک باشد.

 معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی ودرمانی زنجان یادآور شد: علوم پزشکی زنجان نیز با جدیت و با بهره گیری از ظرفیت های کنونی خود از قبیل اساتید و مقالات به دنبال بهتر دیده شدن در عرصه جهانی است که نتایج این سرمایه گذاری ها و فعالیت ها طی چند سال آینده بخوبی نمایان خواهد شد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.