معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر بر نقش موثر مدارس غیردولتی در تحقق اهداف کلان آموزش و پرورش تاکید کرد .


اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که مدرسه کانون آموزش، تربیت، رشد و بالندگی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: مشارکت عمومی در اداره مدارس به خصوص در قالب مدارس غیردولتی در ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها و کاهش تراکم کلاس‌ها موثر است .


وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مدارس غیردولتی و موسسان این مدارس به عنوان بازوان و حامیان آموزش و پرورش، گفت: همه عوامل اجرایی و آموزگاران مدارس غیردولتی باید در راستای اجرای عدالت آموزشی نسبت به پیاده‌سازی برنامه‌های حوزه آموزش ابتدایی در سطح مدارس اهتمام داشته باشند .


این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای آزاد شاغل در مدارس ابتدایی غیردولتی ابهر انجام شده است، ادامه داد: دوره‌های ارزشیابی کیفی و توصیفی، طراحی آموزشی، روان‌شاسی رشد، مهارت‌های تدریس و بررسی کتب درسی همه پایه‌ها ابتدای مردادماه برگزار می‌شود .


معاون آموزش ابتدایی اداره  آموزش و پرورش شهرستان ابهر مهم‌ترین سرمایه مدارس غیردولتی را رضایت‌مندی اولیا و دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: 18 مدرسه غیردولتی ابتدایی در شهرستان ابهر، وظیفه آموزش بیش از 2400 دانش‌آموز را بر عهده دارند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.