مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 64 دستگاه اتوموی قاچاق در استان خبر داد.


مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، از کشف 64 دستگاه اتوموی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: این اتوموهای خارجی در شهرستان خدابنده از یک دستگاه سورای پس از تعقیب و گریز کشف و ضبط شد.


این مسئول ادامه داد: یک نفر متهم در رابطه با این مسئله به تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده معرفی و پرونده مربوطه تشکیل شد و ارزش اولیه کالاها 400 میلیون ریال برآورد شده است.


وی با بیان اینکه قاچاق بودن کالاها محرز شده است، افزود: متهم علاوه‌بر ضبط کالای قاچاق به نفع دولت به پرداخت 574 میلیون ریال نیز محکوم شده است.


ممیزی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی نیاز است، گفت: قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد .

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز افزایش یابد و باید به این نکته اشاره کرد که مردم در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند، مردم باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت لازم را داشته باشند؛ به گونه‌ای که باید این موضوع به یک مطالبه عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.