دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه زنجان، از برگزاری کارگاه‌های تخصصی در فرهنگسرای امام‌ خمینی (ره) برای عموم خبر داد.


لیلا بیگلی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به این‌که برگزاری این کارگاه‌ها از دیروز آغاز شده و امروز و فردا نیز ادامه دارد، اظهار کرد: دیروز 25 تیرماه، کارگاه تخصصی «نحوه حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی با فیلم کوتاه» با حضور زهره زمانی برگزار شد و خوشبختانه بازخوردهای بسیار خوبی داشت.


وی ادامه داد: امروز 26 تیرماه، کارگاه تخصصی «ایده‌یابی و ایده‌پردازی» با حضور امید شمس از ساعت 16 تا 17:30 در فرهنگسرای امام‌ خمینی (ره) برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.


بیگلی افزود: فردا 27 تیرماه نیز کارگاه تخصصی «فیلم‌نامه» با موضوع «پردازش قصه، شخصیت و دیالوگ» با حضور خانم نادره‌سادات سرکی از ساعت 9:30 تا 12:30 در فرهنگسرای امام‌ خمینی (ره) برگزار خواهد شد.


دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه زنجان، از راهیابی 23 فیلم‌ به بخش مسابقه هفتمین جشنواره استانی فیلم و فیلم‌نامه زنجان در سه بخش پویانمایی، مستند و داستانی خبر داد و تصریح کرد: هیئت انتخاب بخش فیلم هفتمین جشنواره استانی فیلم و فیلم‌نامه زنجان متشکل از آقایان پرویز رجبلو، حسن رضایی و اسماعیل کرمی، 9 فیلم در بخش داستانی، 6 فیلم در بخش مستند و 8 پویانمایی را برای رقابت در بخش نهایی این جشنواره معرفی کردند.


به گزارش ایسنا، هفتمین جشنواره استانی فیلم و فیلم‌نامه زنجان، 25 تا 27 تیرماه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و تماشای فیلم در جشنواره رایگان است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.