فرماندار شهرستان طارم گفت: اعتبار پروژه پل ورودی آب‌بر در کمیته برنامه‌ریزی لحاظ خواهد شد که امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد.


ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به موضوع پل ورودی ضلع جنوبی شهر آب‌بر، گفت: متاسفانه موانعی از قبیل کمبود اعتبار، بازگشایی مسیر تا پمپ بنزین، جابه‌جایی تیرهای برق و خط انتقال گاز آب‌بر - گیلوان موجب طولانی شدن پروژه و عدم بهره‌برداری از آن تاکنون شده است.


وی با بیان این‌که جبران اختلاف سطح بین بدنه قدیم و جدید پل در حال حاضر ادامه پروژه را دچار مشکل کرده است، افزود: با بررسی‌های فنی انجام شده، سازه فعلی تحمل بار اضافی ناشی از جبران اختلاف سطح را ندارد.


صفری با بیان این‌که علی‌رغم مشکلات فنی و اجرایی و کمبود اعتبار، این پروژه با آینده‌نگری اجرا می‌شود، ادامه داد: جداسازی دو طرف پل صلاح نیست، زیرا این امر ایمنی تردد‌کنندگان را تهدید خواهد کرد.


فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه اعتبار این پروژه در کمیته برنامه‌ریزی امسال لحاظ خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم در سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.


این مسئول در ادامه با اشاره به تعریض محور سه‌راهی چورزق تا شهر چورزق، اظهار کرد: با توجه به خاک‌برداری انجام شده و اختلاف سطح با شانه خاکی، ضروری است علائم هشداردهنده در مسیر افزایش یابد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.