مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، از اجرای طرح عیادت و دیدار از والدین و همسران شهدا در استان زنجان خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، علی کاظمی در جمع خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: استان زنجان در بحث دیدار با خانواده‌های معظم شهدا همواره پیشتاز بوده و در این راستا توانسته است در سال گذشته با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان با خانواده 3000 شهید در قالب طرح نهضت دیدار به دستور استاندار توسط دستگاه‌های اجرایی استان دیدار داشته باشد.

 

این مسئول افزود: در طرح عیادت و دیدار، از والدین و همسران شهدای زمین‌گیر و بیمار بستری در منزل با حضور کارکنان بنیاد شهید عیادت و دیدار و پایش سلامت مستمر از آن‌ها در قالب تقسیم کاری منظم انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح در شهرستان زنجان اجرا می‌شود، توضیح داد: طرح عیادت و دیدار در حال حاضر برای 271 نفر از جامعه هدف در شهرستان زنجان اجرا و قرار است در سایر شهرستان‌ها نیز اجرایی شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات جامعه هدف، پیگیری حق پرستاری افراد مشمول، پیگیری هزینه درمانی بیماران از بیمه طرف قرارداد، هماهنگی و اختصاص تجهیزات پزشکی موردنیاز به بیماران را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد.

 

کاظمی ادامه داد: این دیدارها به صورت مستمر انجام شده و منجر به ارتباط دو سویه بیش از پیش بنیاد شهید با جامعه ایثارگری شده و مشکلات و مسائل خانواده‌ها نیز در کنار آن حل می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در طرح عیادت و دیدار مشکلات مطرح شده توسط جامعه هدف جهت پیگیری به واحدهای مربوطه ارجاع داده خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.