مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: آواربرداری 100 واحد مسکونی مناطق آسیب‌دیده شهری و روستایی ناشی از بارندگی‌های بهار آغاز شده است.


سجاد صنعتی‌منفرد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: در پی بارندگی‌های رخ داده در بهار امسال‌، تعدادی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی آسیب دید .


این مسئول ادامه داد: به منظور کمک به این افراد، کار آواربرداری از بیش از 100 واحد مسکونی در مناطق آسیب‌دیده شهری و روستایی ناشی از بارندگی‌های اخیر در استان به پایان رسیده و تاکنون 5000 مترمکعب آواربرداری از 15 روستای استان انجام شده است .


وی با اشاره به اینکه آواربرداری از واحدهای مسکونی تخریب شده هم‌اکنون نیز ادامه دارد، گفت: آواربرداری از واحد مسکونی تنها به شرط رضایت مالک و حضورش در زمان تخریب واحد انجام می‌شود .


صنعتی‌منفرد تصریح کرد: در حال حاضر آواربرداری از مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های خدابنده، ماه‌نشان و ابهر که خسارت بیشتری در این زمینه داشتند، آغاز شده است .


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: با توجه به همکاری بانک‌ها و تاکید مدیریت استان، کار بازسازی بلافاصله بعد از آواربرداری انجام خواهد شد و امیدواریم در این زمینه مردم نیز مشارکت لازم را داشته باشند .


وی با بیان اینکه 5866 پرونده برای واحدهای خسارت‌دیده از سیل در استان زنجان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: 32 درصد از واحدهای خسارت‌دیده تعمیری و 68 درصد واحدها نیز احداثی بوده و باید بازسازی شوند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.