معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، از آغاز رقابت‌های بین‌المللی کیک‌بوکسینگ به میزبان سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان خبر داد.

 

محمد حمزه‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اینکه رقابت‌های بین‌المللی کیک‌بوکسینگ از دیروز (20 تیرماه) در زنجان آغاز شده و قرار است این رویداد بین‌المللی تا 22 تیرماه ادامه داشته باشد، افزود: در حدود 350 ورزشکار داخلی و خارجی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در اوزان ده‌گانه به مصاف هم رفته‌اند، ادامه داد: این مسابقات بین‌المللی که از دیروز در زنجان آغاز شده است، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و 30 داور نیز امر قضاوت این رقابت‌ها را عهده‌دار هستند.

 

این مسئول از حضور تیم‌های عراق، پاکستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان در این رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: زنجان در میزبانی رقابت‌های بین‌المللی تجربه زیادی داشته و در این راستا می‌توان به رقابت‌هایی که در این سطح در رشته‌هایی چون ووشو و بدمینتون طی سال‌های گذشته برگزار شد، اشاره کرد که امیدواریم این روند در سال‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

 

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از برگزاری این رقابت‌ها، شاهد برگزاری رقابت‌های کیک‌بوکسینگ در بخش بانوان بودیم، خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها تیم زنجان با کسب 5 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز عنوان سومی را از آن خود کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.