مسئول بسیج رسانه استان زنجان تأکید کرد: تلاش داریم بسیج رسانه را به پاتوق رسانه‌ای نیروهای انقلابی تبدیل کنیم.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، مسئول بسیج رسانه استان و مسئول روابط‌عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از خبرگزاری ایسنا بازدید کردند که عبدالله جعفری در این بازدید، اظهار کرد: بیمه یکی از چالش‌های حوزه خبرنگاری است و در استان زنجان می‌توان گفت که بیش از 80 درصد خبرنگاران فاقد بیمه هستند و در خبرگزاری‌ها تنها افرادی که به نوعی به بدنه دولت متصل‌اند، از این مزایا بهره‌ می‌برند.


وی با اشاره به اینکه معیشت خبرنگاران به اقتصاد رسانه مربوط می‌شود، بیان کرد: خبرنگاران قشر فرهیخته و بدنه فعال جامعه هستند و زمانی که می‌خواهیم در عمل بحث معیشت آن‌ها را حل کنیم با سکوت معنادار و آزاددهنده‌ای مواجه می‌شویم.


این مسئول، ایجاد فضای بسیج رسانه برای پاتوق رسانه‌ای نیروهای انقلابی را از اهداف این سازمان برشمرد و گفت: رسانه باید نقش اصلاح‌گری در جامعه داشته باشد و نگاه منتقدانه بدون اثرگذاری مطلوب بی‌فایده است.


وی به امیدآفرینی و امیدبخشی در جامعه توسط رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری به انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش عنایت ویژه‌ای دارند. اگر امید در جامعه نباشد، برنامه فکری جامعه به هم می‌ریزد.


جعفری با اشاره به اینکه نگاه مسئولان به رسانه و روابط‌عمومی نگاه ابزاری است، عنوان کرد: رسانه‌ها به قدرت خود واقف نیستند و قانع شدن به وضع موجود، مطالبه‌گری را از آن‌ها سلب می‌کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.