استاندار زنجان با اشاره به اینکه ما در سایه وحدت در کشور موفق بوده‌ایم،تصریح کرد: مدیران باید در راستای تقویت مقوم‌های وحدت بکوشند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه دادستان زنجان اظهار کرد: برای هر استاندار بهترین توفیق و نعمت این است که مدیران استانی آرامش را برای وی و استان به ارمغان آورند که دادستان سابق زنجان به حق از چنین ویژگی برخوردار بود.

 

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که عمق کینه و دشمنی دشمنان ما و فرزندان خودفروخته استکبار در اوج خود قرار دارد و به همین دلیل فشارهای بین‌المللی بر کشور ما وارد می‌کنند، ولی تجربه چهل ساله ما نشان می‌دهد با اتحاد و تقویت مقاومت موجب شده‌ایم تا دشمنان در برخورد با ما به جای تهدید، از تکریم استفاده کنند.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه واقعیت این است که همه ما در انقلاب سهیم هستیم و در سایه وحدت در کشور موفق بوده‌ایم، تصریح کرد: مدیران باید در راستای تقویت مقوم‌های وحدت بکوشند و در این راستا باید نخست مردم را در عمل تکریم کنیم.

 

حقیقی ادامه داد: باید روحیه جسارت و تصمیم‌گیری موثر در مدیران پاکدست، پاک‌چشمی، صداقت و امین بودن را در راستای تقویت مقوم‌های وحدت مورد توجه قرار دهیم.

 

وی با تاکید بر ایجاد آرامش خاطرنشان کرد: عدم ایجاد آرامش ذهنیت مردم را ناامن می‌کند و از سوی دیگر تحلیل غلط به بیگانگان می‌دهیم.

 

در ادامه این مراسم، دادستان جدید زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای گام دوم انقلاب با تلاش بیشتر سعی شود که مجموعه قضایی انقلابی‌تر عمل کند.

 

حجت‌الاسلام محسن کرمی یادآور شد: اصحاب رسانه چشم بینا و پیشگامان شفاف‌سازی هستند و در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر از ظرفیت‌های موجود در این رسانه‌ها نیز بهره‌مند خواهیم شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.