مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان یوسف ناصر، در جمع خبرنگاران از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان در سال 98 خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان،  گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی،  شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و  توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات برای پنجمین سال متوالی توسط خانه مطبوعات استان زنجان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان بخش  های اصلی این جشنواره را  در 10 بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس (خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش (خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور اعلام کرد و گفت: بخش های موضوعی این جشنواره با موضوعات رونق تولید، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت،  دین و معنویت،  حجاب و عفاف،  ورزش و نشاط اجتماعی، خانواده و سبک زندگی،  آب، محیط زیست، چالش ها و آسیب های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر) و مسائل جوانان برگزار می شود.

ناصر افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می شوند که در فاصله زمانی ابتدای تیرماه 97 تا پایان خردادماه 98 در یکی از نشریات استانی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری استان و  نشریات سراسری (ویژه استانی) منتشر شده باشند.

وی اظهار کرد: هر متقاضی مجاز به شرکت در 3 بخش از جشنواره می باشد و  در هر بخش می  تواند حداکثر تا 2 اثر را بارگذاری نماید که در مجموع 6  اثر پذیرفته می شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان از متقاضیان شرکت در جشنواره خواست با مراجعه به سایت  zanjan.pressfestival.ir آثار خود را تا 20 تیرماه امسال بارگذاری کنند.

وی گفت: روز 17 مرداد ماه همزمان با روز خبرنگار آیین اختتامیه جشنواره با حضور اصحاب رسانه استان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد و از منتخبان این دوره از جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.