مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: از تعداد کنتورهای خراب شهروندان استان زنجان در سال گذشته بیش از 6 هزار فقره کنتور تعویض و استاندارد سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر،  اظهار داشت: تعداد کنتورهای خراب در شهرهای استان را بیش از 6 هزار فقره اعلام کرده و افزود: از این تعداد کنتور خراب 640 فقره در 2 ماهه نخست سال جاری تعویض و استاندارد سازی شده است.

وی افزود: در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از هزار و 400 فقره انشعاب غیر مجاز را در شهرهای استان زنجان شناسائی و هزار و 100 فقره از این انشعابات را به مجاز تبدیل کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: در 2 ماهه نخست سال جاری نیز 164 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان زنجان شناسایی و جمع آوری شده است.

جزء قاسمی گفت: از میزان انشعابات غیر مجاز شناسائی شده در سال جاری تا کنون 77 فقره پس از طی مراحل قانونی تبدیل به مجاز گردیده و مابقی نیز در اسرع وقت از غیرمجاز به مجاز تبدیل می شود.

وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیر مجاز شناسائی شده به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان و قیدار بوده و شهرهای آببر ، دندی ،حلب ، چورزق و نیک پی نیز شهرهایی بودند که هیچ انشعاب غیر مجازی نداشته اند.

این مسئول با اشاره به اینکه استفاده از انشعاب های غیر مجاز جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با آن دسته از افرادی که به صورت خود اظهاری به قانونی کردن انشعاب آب اقدام کنند ، همکاری های لازم را خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اینکه حجم زیادی از آب شرب شبکه توزیع شهری به دلیل تخلف برخی افراد و استفاده غیر مجاز در بخش‌های کشاورزی ، باغداری و صنعتی هدر می‌رود گفت: به همین منظور شناسائی و جمع آوری این نوع انشعابات به صورت مستمر پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.