معراج کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس پایگاه انتقال شهر زنجان شب جمعه 19 رمضان مصادف با اولین شب قدر نیز طبق ساعات یاد شده به همشهریان زنجانی خدمات ارائه خواهد کرد.
وی اظهار داشت: این در حالی است طی شبهای قدر شمار مراجعه کنندگان برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون شهر زنجان افزایش می یابد که مدیریت بهتر آن در روزهای آینده امکان خدمات رسانی را بیش از گذشته تسهیل می کند.
این مسئول ادامه داد: در صورت ازدحام مراجعه کنندگان اهدای خون نسبت به نوبت دهی به روزهای دیگر اقدام خواهد شد و این کار با هدف ارتفای کیفی خدمات است.
وی خاطر نشان کرد: طبق اعلام قبلی پایگاه انتقال خون شهر زنجان تا پایان ماه رمضان از ساعت8 تا 13:30 دقیقه بعدازظهر و پس از افطار نیز نسبت به پذیرش مراجعه کنندگان برای اهدای خون مبادرت می کند.
کرمی افزود: شهروندان ابهری نیز می توانند در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت هشت تا 11 صبح به پایگاه انتقال خون این شهر مراجعه کنند.
به گفته مسئول دفتر جذب و حفظ اهدا کنندگان پایگاه انتقال خون استان زنجان طی ماه مبارک رمضان سال گذشته یکهزار و 935 نفر به پایگاههای انتقال خون زنجان و ابهر مراجعه کردند که از این تعداد یکهزار و 309 نفر موفق به اهدای خون شدند.
به گزارش ایرنا، سالانه 94 درصد اهدا کنندگان خون در استان زنجان را مردان و بقیه را زنان تشکیل می دهند.
9646/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.