استاندار زنجان گفت: به منظور مقابله با دلال بازی در بحث مسکن، بنگاه های معاملات املاک کددار می شوند و در صورت هرگونه تخلف از مشاوران املاکی، واحد مربوطه پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی در جلسه شورای استانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: مصوبات این جلسات که قابلیت اجرایی دارد، عملیاتی خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اجرای مصوبات لازمه تصویب آن است، ادامه داد: عملیاتی کردن رونق تولید در دستور کار دولت است از اینرو ستادی با این موضوع با حضور طیف های مختلف تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تحقق سرمایه گذاری در راستای رونق تولید از اهداف دولت است، خاطرنشان کرد: به همین منظور تفویض اختیار به استان ها داده شده است.

مقام عالی استان به اهتمام دولت در جهت حل مشکلات بخش خصوصی در چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: از اینرو دستگاه های اجرایی هم ملزم هستند تا اولویت های برنامه ای خود را اعلام کنند.

به گفته استاندار زنجان، بخش خصوصی هم مشکلات و موانع خود را ظرف یک هفته کاری به دولت اعلام کند تا نسبت به رفع این موانع اقدام شود؛ مشکلاتی که دراستان قابلیت حل شدن دارند، برطرف و مشکلاتی که در سطح کشوری قابلیت حل دارند، هم ضمن رایزنی با مسئولان مربوطه برطرف می شود.

حقیقی با بیان اینکه دعوت از مدیران کشوری برای حضور در این جلسه و بررسی موانع بخش خصوصی در دستور کار ماست، ادامه داد: پس از ماه مبارک رمضان میزبان اسحاق جهانگیری در زنجان خواهیم بود.

وی به حضور رئیس مدیریت و برنامه ریزی، وزیر صنعت و معدن و وزیر نیرو در استان زنجان هم اشاره کرد و گفت: امید می رود حضور مسئولان کشوری در استان بابی برای حل مشکلات بخش خصوصی باشد.

وی به آغاز ساخت مسکن 288 واحدی در زنجان و 150 واحدی شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: به منظور مقابله با دلال بازی در بحث مسکن، بنگاه های معاملات املاک کددار می شوند و در صورت هرگونه تخلف از مشاوران املاکی، واحد مربوطه پلمب خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.