به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه دوشنبه در جشن گلریزان شهرستان زنجان افزود: مابقی چهار نفر در بند مانده نیز تا آخر هفته آزاد خواهند شد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: هم اکنون 159 زندانی جرایم غیرعمد داریم که چشم انتظار کمک های خیران هستند و این روزها فرصتی است برای شاد کردن دل چند خانواده در معرض آسیب که باید آن را مغتنم شمرد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه از این تعداد زندانی 147 نفر سرپرست خانوار هستند، تاکید کرد: این آمار بالایی است و نشان از اهمیت آزادی و بازگشت آنها به آغوش خانواده دارد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: کل بدهی محکومان جرایم غیرعمد فعلی در استان مبلغ 142 میلیارد تومان است، که با کمک خیران، ستاد دیه استان و کشور امیدواریم تا پایان تابستان همه این مددجویان نیز به جمع خانواده بپیوندند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در آزادی مددجویان، گفت: سال گذشته در مجموع 83 نفر از طرف برنامه ماه عسل و 176 نفر نیز از طرف ستاد دیه و جشن های گلریزان استانی آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: در همین مدت 22میلیارد تومان بدهی محکومان پرداخت شد که از این میزان 8 میلیارد و 500 میلیون تومان گذشت شاکیان پرونده و یک میلیارد تومان آورده محکومان بوده است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار داشت: همچنین از این میزان 3 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و بیش از یک میلیارد تومان نیز کمک مردم به آزادی زندانیان ثبت شده است.
وی گفت: نزدیک 8میلیارد تومان اعسار این محکومان توسط دادگاه های استان پذیرفته شده و مابقی مبلغ نیز توسط ستاد دیه استان، کشور و بیمه پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، در جشن گلریزان شهرستان زنجان علاوه بر کمک خیران برای آزادی زندانیان، استاندار زنجان مبلغ 10 میلیون تومان و امام جمعه زنجان پنج میلیون تومان مشارکت داشتند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.