به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش، افزود: در پی وصول چند فقره شکوائیه مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس فتا شهرستان خدابنده قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی تراکنش های بانکی باند فیشینگ در خدابنده شناسایی و برابر تحقیقات و بررسی های بیشتر طی چهار عملیات پلیسی، دیگر باندهای فیشینگ، پولشویی، خروج ارز و تبلیغات غیراخلاقی در استان های همجوار شناسایی و برابر هماهنگی قضایی در این رابطه 17 نفر دستگیر و به پلیس فتا خدابنده انتقال یافتند.
سردار جهانبخش ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از محل باندهای دستگیر شده 45 دستگاه تلفن همراه، 6 دستگاه رایانه، 30 قطعه سیم کارت بی نام و نشان، 45 عدد کارت بانکی، 150 گرم طلا و 180 میلیون ریال پول نقد کشف شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مالباختگان در این پرونده از سراسر کشور هستند اظهار داشت: در این پرونده بیش از سه هزار کارت بانکی مورد فیشنگ واقع شده و حدود 100 میلیارد ریال برداشت های غیر مجاز انجام شده است که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شدند.

*** کشف و ضبط 10 تن پای مرغ فاسد قاچاق
فرمانده انتظامی استان زنجان، همچنین از کشف 10 تن پای مرغ فاسد توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر از توابع این استان خبر داد.
سردار جهانبخش افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در حین کنترل خودروها موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون در مسیر ارتباطی زنجان - ابهر شده و در بازرسی از آن این مقدار پای مرغ فاسد را کشف و ضبط کردند.
سردار جهانبخش با بیان اینکه متهم نیز به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
6084/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.