به گزارش ایرنا خدابخش مرادی نافچی شامگاه شنبه در سومین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه علاوه بر مشاغل مصرح در قانون، مشاغل همتراز نیز از سوی سازمان اداری استخدامی کشور اعلام شده است، افزود: صاحبان این مشاغل لازم است در موعد مقرر نسبت به کناره گیری از سمت خود اقدام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه تلاش و ماموریت ستاد انتخابات استان بر برگزاری انتخاباتی پر شور، سالم، قانونی با مشارکت حداکثری و رعایت امانت داری با امنیت کامل، متمرکز است، ادامه داد: در این راستا همه دستگاههای اجرایی باید امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات استان و فرمانداری های تابعه قرار دهند.
مردای نافچی از آسیب شناسی انتخابات دوره های گذشته در استان خبر داد و افزود: اطلاعات اولیه این آسیب شنایی در حوزه های اجرایی و امنیتی در سطح استان احصا شده است و قرار است در آموزش دست اندرکاران انتخابات مورد توجه جدی قرار گیرد تا از هرگونه بروز مشکل در شعبه های اخذ رأی جلوگیری شود.
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان این ستاد را تنها مرجع اعلام آمار واجدین شرایط در انتخابات عنوان کرد و از رسانه ها خواست تا اطلاعات مورد نیاز در این خصوص را از ستاد انتخابات استان دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.
3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.