سرهنگ محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 18:30 عصر جمعه در کیلومتر 19 خط جنوبی آزاد راه زنجان - قزوین اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: کامیون پس از برخورد با قسمت پشت یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 از مسیر اصلی خارج شده و راننده به قصد نجات جان خود به پائین پریده بود که متاسفانه براثر برخورد سرش به سنگ، جان خود را از دست داد.
عظیمی افزود: این حادثه رانندگی به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون اتفاق افتاد و راننده و سرنشین خودروی سواری نیز که مصدوم شده بودند به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، برابر آمار پزشکی قانونی زنجان در فروردین امسال 17 نفر در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند.
در 12 ماه پارسال (97) بیش از 260 نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود.
زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.