به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جشن گلریزان شهرستان خرمدره که با حضور امام جمعه و معاون فرماندار برگزار شد افزود: یکی از چالش های جدی در کشور مواجهه با جمعیت کیفری زندانهاست و این تعداد زندانی برازنده کشور اسلامی نیست که باید در این خصوص چاره اندیشی و آسیب شناسی کرد.
وی با بیان اینکه یکی از موضوعات اساسی برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها فرهنگ سازی و تغییر قانون است، اظهارداشت: برای تحقق این امر نیازمند اقدامات فرهنگی و همچنین ایجاد و تدوین قانون جدید هستیم .
حجت اسلام صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه انتظام بخشی به جامعه، رعایت حدود، مقررات جامعه، نظم عمومی واحترام به قوانین و همنوعان یکی از اصول مسلم است یادآوری کرد: ما در انجام وظایف و اجرای قانون مصمم و جدی هستیم.
وی خاطرنشان کرد : عواید جشن گلریزان، شامل هنجارشکنان و کسانی که در حق دیگران ظلم می کنند نمی شود بلکه برای مجرمان جرایم مالی و غیر عمد است که با کمک های مردم از زندان آزاد شوند و به کانون گرم خانواده هایشان باز گردند.
در ابتدای این مراسم رییس دادگستری شهرستان خرمدره گفت: سال گذشته با جمع آوری کمک های خیرین و مردم خرمدره به مبلغ یک میلیارد و 140 میلیون ریال، 19 نفر از زندانیان جرایم مالی و غیر عمد از زندان آزاد شدند.
رجب آذربایجانی افزود: در حال حاضر 23 نفر از محکومان جرایم مالی و غیرعمد شهرستان خرمدره در زندان هستند که امیدواریم با کمک های مردم نیکوکار شهرستان شاهد آزادی این تعداد باشیم.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.