استاندار زنجان بر ضرورت مشارکت مسئولان در سنت حسنه اکرام ایتام تاکید کرد و گفت: این حضور موجب می‌شود تا مسئولان در جریان مشکلات این قشر قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی در جمع 100 تن از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: حضور مدیران در مراسم اکرام ایتام در کنار ایتام و مددجویان موجب می شود تا آنان از نزدیک در جریان مشکلات این قشر قرار گیرند.

استاندار زنجان با اعلام آمادگی برای حضور در منزل مددجویان برای اطلاع از مشکلات آنان گفت: لازم است تا مدیران دستگاه های اجرایی هم در چنین دیدارهایی حضور داشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان هم ضمن تقدیر از همکاری خیران در کمک به نیازمندان و محرومان استان اظهار کرد: سنت حسنه افطاری و اکرام ایتام در راستای ترویج معنویت در جامعه است.

هدایت صفری تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را 3020 نفر خواند و گفت: تلاش می شود با توانمندسازی و ارائه تسهیلات مناسب به خانواده‌ها در راستای خودکفایی آنها اقدام کنیم.

وی از این ایام به عنوان فرصت مناسبی برای رسیدگی به امور نیازمندان یاد کرد و گفت: سال گذشته  8هزار و687 خانواده  در قالب طرح مفتاح الجنه توسط خیران و مسئولان در سطح استان مورد بازدید قرار گرفتند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از مجموع یک میلیارد و39 میلیون تومان مساعدت انجام گرفته، در سال گذشته 212 میلیون تومان به صورت نقدی و 827 میلیون تومان آن به صورت کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته شده است.

مردم مومن و خداجوی استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای اطعام و افطاری ایتام و نیازمندان از طریق کد آنی پرداخت #024*8877* ویاتماس با تلفن گویای 0968877 واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.