به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رییس پلیس امنیت زنجان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان، افزود: این رتبه بر اساس داده های به دست آمده از نظرسنجی از گردشگران نوروزی به دست آمده است.
سرهنگ شهرام مقدم افزود: در این نظر سنجی استان زنجان در هشت شاخص و مولفه احساس امنیت و آرامش از حضور پلیس، حضور نیروی انتظامی در نوروز، نحوه رفتار و برخورد پلیس، پیشگیری از سرقت اموال مسافران، اطلاع رسانی در مورد وضعیت ترافیک جاده ها، حضور به موقع در تصادفات جاده ای، برخورد جدی با رفتارهای پر خطر رانندگان و اطلاع رسانی و آموزش همگانی در آگاهی رسانی به مسافران نوروزی، در میان 33 منطقه انتظامی کشور رتبه نخست را کسب کرد.
وی اظهار داشت: در مجموع در میانگین نمره عملکرد نیروی انتظامی استان در سطح کشور، زنجان در میان 33 منطقه انتظامی در جایگاه سوم قرار دارد.
یحیی رحمتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز در این دیدار وجود امنیت و اعلام این وضعیت را لازمه توزیع مکانی سفر دانست و گفت: تبدیل زنجان از معبر به مقصد گردشگری هدف عمده است که وجود امنیت ما را در رسیدن به این مهم یاری می دهد.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از 28 اسفند 97 تا 13 فروردین سال جاری 478 هزار و 658 بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری این استان به ثبت رسید.
3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.