به گزارش ایرنا، دکتر حسین عمارلو روز یکشنبه به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی در نشست خبری با خبرنگاران استان افزود: چهار هزار و 66 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مشغول به تحصیل هستند که 2 هزار 338 نفر از این آنان خانم و یک هزار و 728 نفر آقا هستند .
وی اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 150 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان در خوابگاه‌های دولتی و 373 دانشجو هم در خوابگاه‌های خودگردان ساکن هستند.
عمارلو ادامه داد: این تعداد از دانشجویان در 14 خوابگاه سکونت دارند که 9 واحد آن خوابگاههای دولتی و پنج واحد هم خودگردان است.
این مسئول ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان آماده همکاری همه‌جانبه از جمله همراهی خیرین در احداث خوابگاههای دانشجویی است و دراین زمینه تامین زمین و بخشی از امکانات را فراهم می کند.
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزایش نشاط اجتماعی در خوابگا‌ههای دانشجویی را مورد توجه قرار داده و در این راستا امکانات ورزشی در خوابگاهها فراهم شده است.
معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اجرای پویش 'بهار همدلی' با آسیب‌دیدگان سیل، گفت: این پویش در این دانشگاه با همکاری اساتید و دانشجویان پیگیری می‌شود که هدف آن کمک به اسکان دائم با همکاری نهادهای امدادی است.
به گزارش ایرنا، هفته خوابگاه‌های دانشجویی از 21 تا 27 اردیبهشت ماه سال‌جاری با شعار 'خوابگاه دانشجویی، نماد اتحاد ملی در بهار همدلی' برگزار می‌شود.
ترویج مهارت زندگی سالم در بین دانشجویان، ورزش، سلامتی و نشاط، پرورش ابعاد گوناگون دانشجو با مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، تغذیه استاندارد ضامن سلامتی دانشجویان، شورای صنفی جامع‌ترین نهاد دانشجویی و خوابگاه دانشجویی در ماه میهمانی خدا عناوین روزهای هفته خوابگاه دانشجویی است.
9646/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.