به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان افزود: افکارسنجی به این منظور است که بر اساس آمارهای خروجی از تجزیه و تحلیل ها، نوع و کیفیت خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی مشخص شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح افکارسنجی از خدمات دستگاه های اجرایی و تحلیل سرمایه های اجتماعی تاکنون 3 مرحله در کشور اجرا شده و این طرح، مدیران را نسبت به نواقص، توجیه کرده و از آن ها راهکار می خواهد و سپس مرحله بعدی اجرا شده و خروجی آن با نتایج مرحله قبل، مقایسه می شود.
حقیقی با بیان اینکه افکارسنجی، نمونه ای از پژوهش است، اظهار داشت: این آمار باید دید کافی به مدیران دستگاه ها و مدیریت استان بدهد تا مدیر، سیستم را مدیریت کرده و مدیریت استان نیز کاستی ها را از مدیران دستگاه ها بخواهد.

** بخشنامه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان نیز گفت: بخشنامه شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال 98 دستگاه های اجرایی جهت شرکت در جشنواره شهید رجایی، یک سال زودتر ابلاغ شده و دستگاه ها تا 15 اردیبهشت سال آینده فرصت دارند تا بر مبنای شاخص های ابلاغی طبق تفاهمنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از وزارت متبوع خود عملکرد خود را برای شرکت در جشنواره ارائه دهند.
شهرام طهماسبی با بیان اینکه شاخص تکریم ارباب رجوع در پرسشنامه ها بیانگر این بود که نوع تعامل دستگاه ها با ارباب رجوع چگونه است، اظهار داشت: این شاخص چند سال متوقف مانده بود که از 2 سال پیش طرح افکارسنجی مطرح و سال گذشته موافقت شد تا با بررسی این شاخص بدانیم دستگاه ها با چه کیفیتی در حال ارائه خدمات هستند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در مقطع کوتاهی در استان انجام شد و طی آن هفت هزار و 757 نفر از ارباب رجوع دستگاه های اجرایی، دفاتر پیشخوان و کلینیک های استانی و شهرستانی مورد مصاحبه قرار گرفتند و میزان رضایتمندی آن ها از نوع و نحوه ارائه خدمات بررسی شد.
پریسا فتحعلی بیگلو، مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه شبکه دولت استانداری زنجان نیز گفت: یک هزارو 400 خدمت الکترونیکی که توسط دستگاه های اجرایی ارائه می شود در پورتال استان به ثبت رسیده است.
9556/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.