معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های استان برای این امر مهم استفاده کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، خدابخش مرادی نافچی، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: تبلیغ هنرمندانه و تبیین عالمانه از شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به نهضت دیدار با خانواده 3 هزارشهید استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: آرامش امروز جامعه را مرهون خون شهدا هستیم.

این مقام مسئول به ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استان در این امر مهم بهره برد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه توجه لازم برای تبدیل نشدن یادواره های شهدا به مباحث سیاسی در دستور کار متولیان قرار گیرد، گفت: امسال انتخاباتی را در پیش داریم از این رو اجازه ندهید تا زمینه استفاده از تریبون های شهدا برای مسایل سیاسی فراهم شود.

مسؤول مرکز حفظ آثار سپاه استان زنجان از ساخت کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت خبر داد و گفت: در یادواره های شهدا مباحث سیاسی ورود پیدا نکرده و اولویت اصلی الگوبرداری از شهدا بوده است.

سید شمس‌الدین موسوی به دیدار با خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: یادواره آبروی محله یکی از برنامه های مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تا پایان شهریور به اتمام می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.