فاطمه کرباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ار سال آثار به این جشنواره در سه رده سنی زیر 15 سال، 15 تا 29 سال و بالای 29 سال، در سه بخش داستان بلند، داستان کوتاه و داستانک(داستان بسیار کوتاه) تعریف شده است.
وی افزود: علاقه مندان تا یکم تیر امسال فرصت دارند تا فرایند ثبت نام و ارسال آثار خود را منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی http://portal.shamstoos.ir/ انجام دهند.
کرباسی اظهار با بیان اینکه نتایج داوری آثار ارسال شده نمیه تیرماه امسال اعلام می شود، اظهار داشت: آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی 20 تیر سال جاری همزمان با دهه کرامت برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی یک جشنواره تولیدی است و زمینه را برای آفرینش های ادبی در حوزه داستان نویسی برای علاقه مندان با محوریت آموزه ها و مفاهیم بلند دینی فراهم می کند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دبیر نخستین سال گذشته 173 اثر از 10 استان کشور به نخستین جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی ارسال شد.
گفتنی است پیش از این، استان زنجان از همایش 'علمی پژوهشی کرامت رضوی' از برنامه های جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) میزبانی می کرد که از سال گذشته با تغییرات انجام شده بنا شد تا جشنواره ملی داستان ‌نویسی رضوی به زبان ترکی در این استان برگزار شود.
3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.