به گزارش ایرانا، هدایت صفری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا کنون 12هزار و 500 کیسه در قالب طرح همیان مولا در بین خیران زنجانی توزیع شده و مردم نیکوکار استان می‌توانند مواد خوراکی موردنیاز برای حمایت از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را داخل کیسه‌ها قرار داده و تحویل امدادگران این نهاد دهند تا در بین جامعه هدف تحت حمایت توزیع شود.
وی اظهار داشت: کیسه همیان مولا در محافل و مجالس، مساجد و درب منازل توزیع می شود و این در حالی است مردم نیکوکار استان سال گذشته و با مشارکت از طریق 9 هزارو300کیسه 'همیان مولا' بیش از 583 میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کردند.
این مسئول، ارزش سبد غذایی هر کیسه همیان مولا (برنج ، روغن، خرما، گوشت و ماکارونی ) را حداقل 200هزار تومان اعلام کرد.
این مسئول ادامه داد: طرح اکرام ایتام، محسنین، اطعام و افطار نیازمندان، همیان مولا، شفا، مفتاح الجنه، فطریه و کفاره ازجمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که اجرای آنها در ماه مبارک رمضان از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی، با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین از مردم متدین و ولایی استان دعوت کرد در این کار خیر و خداپسندانه همانند سال‌های گذشته حضور فعال داشته و با ثبت‌نام از ایتام و فرزندان محسنین به یاری نیازمندان بشتابند.
صفری خاطر نشان کرد: دفاتر کمیته امداد استان آماده ثبت نام از خیران و حامیان طرح اکرام ایتام است و هم استانی ها می توانند با استفاده از کد آنی پرداخت 024*8877*برای کمک به ایتام و محسنین، سامانه نیکوکاری امداد (سنا)نرم افزار سکه و تلفن گویای 096887 در این کار خیر شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، 28 هزار 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان بهره مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.