به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان زنجان افزود: وقتی مدیری در جلسه ای یک موضوع را تصویب می کند باید آن را اجرایی کند و حق ندارد در جلسه دیگری همان موضوع را تحت فشارهای دیگران رد کند.
استاندار زنجان به ضرورت کار علمی و دقیق اشاره و تصریح کرد: تمام کارها و طرح ها باید پشتوانه علمی داشته باشند تا در آینده استان با مشکلات جدید روبه رو نشود.
استاندار زنجان با بیان اینکه کارها باید عالمانه، کارشناسانه و بدون موازی کاری انجام شود، گفت: اگر هم جایی موازی کاری مشاهده شود خود مدیران و کارشناسان این موضوع را مرتفع کنند تا سرمایه انسانی و وقت سیستم تلف نشود.
حقیقی به داده های سند راهبردی آمایشی استان زنجان و مطالعاتی که روی آن انجام گرفته اشاره و تاکید کرد: هر طرحی که مطالعات سند راهبردی آمایش نداشته باشد در کارگروه ها حق طرح، تصویب و اجرا ندارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به نیاز جاده های استان به ترمیم، بازسازی و تعریض گفت: جاده های ماهنشان زیر 60 درصد پوشش آسفالت دارند.
عبدالحسین علی اکبری به موضوع گرانی اشاره و تاکید کرد: قیمت آسفالت نسبت به سال گذشته 2 برابر شده و لوازم فولادی یا بتنی نیز تا 80 درصد افزایش نرخ داشته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: تاکنون ساختمان پزشکان استاندارد در زنجان نداشته ایم چرا که ابتدا ساختمان ساخته شده و سپس به تدریج به ساختمان پزشکان تغییر کاربری داده است.
پرویز قزلباش تصریح کرد: هیچ ساختمانی شاخص های استاندارد ساختمان پزشکان را ندارد، در عین حال نیز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، مسئولیتی نسبت به تایید ساختمان ها ندارد.
وی افزود: این موضوع باعث شده تا بیماران و همراهان آنها متقبل زحمات زیادی شوند، لذا نیازمند تجدید نظر و تصمیم گیری در این رابطه توسط مقامات استان هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز گفت: طبق قانون ساختمان های اداری باید 20 درصد از سوخت خود را از انرژی های تجدید پذیر استفاده کنند در حالی که تا کنون در استان این مهم اتفاق نیفتاده است.
علیرضا علیزاده خاطرنشان کرد: نصب ژنراتورهای اضطراری برای اداره ها و برخی ساختمان های بزرگ ضروری است و باید این مهم را در استان اجرایی کنیم.
معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: یکی از مهمترین وظایف این کارگروه بررسی و تصویب طرح های شهری و استانی، همچنین اصلاح طرح جامع زنجان بوده که از سال گذشته کلید خورده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز به کیفی تر شدن جلسات کارگروه ها تاکید کرد و گفت: این جلسات ارزیابی و خروجی آنها بررسی می شود.
شهرام طهماسبی بر لزوم توجه به زیرساخت های جاده ای استان تاکید و خاطرنشان کرد: سیستم حمل و نقل جاده ای استان نیز باید ارتقا یابد چراکه در این بخش کار آنچنانی انجام نشده است.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.