سرهنگ محمدعلی عظیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی ساعت 16:25 روز گذشته به دلیل عدم توجه راننده خودروی سواری به جلو، اتفاق افتاد.
وی از عابران پیاده ای که قصد عبور از عرض جاده های ارتباطی را دارند خواست با دقت و احتیاط بیشتری این کار را انجام دهند چراکه کوچکترین غفلت و بی احتیاطی می تواند عواقب خطرناکی را در پی داشته باشد.
عظیمی تصریح کرد: رانندگان خودروها نیز به نقطه مقابل توجه و دقت بیشتری داشته باشند و در مواجهه با عبور عابران پیاده از عرض جاده، رعایت حال آنان را بکنند.
به گزارش ایرنا، پارسال 30 عابر پیاده به دلیل شدت جراحات ناشی از تصادف با وسیله نقلیه فوت کردند که این تعداد در سال 96 با 29 نفر، افزایش 3.45 درصدی دارد.

*** کشف 290 کارتن کاغذ قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط 290 کارتن کاغذ قاچاق از یک دستگاه خودروی کامیونت از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان خبر داد.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: این کامیونت در جاده قدیم زنجان - خرمدره، توسط عوامل پلیس متوقف و در بازرسی آن این میزان کاغذ قاچاق کشف شد.
وی ارزش ریالی کاغذهای قاچاق را بیش از 700 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این محموله که فاقد بارنامه معتبر و مجوز قانونی بود از استان های شرقی به مقصد زنجان بارگیری شده بود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.