به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مبلغان 33هزار نفر روز کار تبلیغی در این مدت انجام خواهند داد.
حجت الاسلام صفی یاری گفت: امسال برای انسجام در تبلیغ مبلغان در قالب مشخص کردن اهداف سعی کردیم تا با سیاستگزاری درست و محوریت مساجد، بیانیه گام دوم انقلاب، قرآن و عترت به درستی تبیین شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به بسته های فرهنگی که برای مبلغان ارائه شده است تمرکز زیادی در محورهای بیانیه گام دوم انقلاب بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب خواهیم داشت، چرا که اهمیت این موضوع نه تنها در جامعه بلکه در بین نخبگان جامعه نیز آنچنان که باید تبیین نشده است.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه یکی از محورهای طرح شده در این بیانیه خودآگاهی تاریخی است، افزود: شناخت جامعه از گذشته و حال و هوای انقلاب اسلامی باید کافی باشد تا بتواند برای آینده خود به طور مناسبی برنامه ریزی کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به کلید واژه امید در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: یکی دیگر از محورهای مهم که نیازمند تبیین در جامعه است مسئله امیدآفرینی و واکاوی دستاورد های مهم انقلاب اسلامی در این چهار دهه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: از شهرداری های استان به ویژه شهرداری زنجان انتظار داریم تا در فضاسازی شهری و کمک به ارتقای معنویات در جامعه فعالیت بیشتری داشته باشد.
حجت الاسلام صفی یاری گفت: در یک ماه اخیر ایستگاه های تصحیح قرائت نماز، پویش مردمی 'هموطن تنها نیستی' جهت کمک به نیازمندان و اقدامات مشابه این در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام دفتر مقام معظم رهبری ماه مبارک رمضان از روز سه شنبه/17 اردیبهشت/ آغاز می شود.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.