هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون یکهزار و 103 کودک زیر پنج سال تحت پوشش طرح بهبود تغذیه ای این نهاد قرار دارند و خدمات لازم به آنان ارائه می شود.
وی اظهار داشت: هزینه هر سبد غذایی به‌صورت ماهیانه به کارت‌های مخصوص خرید مایحتاج این کودکان واریز شد و مبالغ واریزی تنها می‌تواند برای خرید اقلام مشخص طرح در فروشگاه های مربوطه هزینه شود.
این مسئول ادامه داد: کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال از اقدامات مهم کمیته امداد برای ارتقای شاخص‌های سلامت این گروه از جامعه هدف این نهاد است،که با همین رویکرد در سال گذشته گروه های هدف، بهبود تغذیه ای از سبد غذایی کمیته امداد بهره مند شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: اجرای طرح کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد استان زنجان باهدف پیشگیری از عوارض ناشی از سوء تغذیه انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده را نیز اجرا می کند و به ‌منظور کمک به این گروه های نیز طی سال گذشته در سطح استان زنجان 20میلیون تومان هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، 28 هزارو 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان بهره مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.