مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید از شبکه تبلیغی ماه مبارک رمضان به نحو احسن استفاده کرد، گفت: در سال رونق تولید باید امید آفرینی در جامعه تقویت شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، در همایش طلایه‌داران تبلیغ در محل دارالقرآن کریم زنجان با تبریک روز معلم بر  ضرورت تبیین جایگاه معلم در جامعه تاکید کرد و گفت: مبلغان باید از فرصت ماه رمضان برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه منبرها فرصت خوبی برای معرفی بیانیه گام دوم انقلاب است، ادامه داد: از فضای ماه مبارک رمضان با تحلیل و تبیین و تفسیری از الزامات بیانیه گام دوم انقلاب بهره برده شود.

وی تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب منادی علملکرد جهادی و نگاه جهادی است.

صفی‌یاری با اشاره به اینکه تحقق اهداف انقلاب نیازمند کار جهادی و تبلیغی است، گفت:حرکت جهادی و کار تبلیغی می‌تواند اثربخشی این مهم را موجب شود.

وی با اشاره به اینکه منبرها بر اساس همین بیانیه خودسازی و تمدن‌سازی را ترسیم کند، اظهار کرد: ماموریت مبلغین، تمدن‌سازی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: مقام معظم رهبری مأموریت دادند که تمدن سازی کنیم و ماه مبارک رمضان بهترین بستر برای آغاز فرآیند تمدن سازی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید از شبکه تبلیغی این ماه به نحو احسن استفاده کد، گفت: در سال رونق تولید باید امید آفرینی در جامعه تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مأموریت و چشم انداز روشنی برای نظام و کشور ترسیم شده و باید مبلغین این مهم را برای مردم ترسیم و تبیین کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.