سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارقان غیربومی که طی هفته جاری توسط ماموران پلیس آگاهی زنجان در یکی از استان های شمالغرب کشور دستگیر شدند در بازجویی های فنی و تخصصی به انجام پنج فقره سرقت احشام معترف شده و نسبت به بازسازی صحنه نیز اقدام کردند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی سرقت ها نیز منتسب به اعضای این باند است بنابرین تحقیقات و پی جویی های پلیس آگاهی برای کشف و اثبات موضوع، ادامه دارد.
رحمتی با بیان اینکه اعضای این باند پارسال دست به سرقت احشام زده بودند و پلیس آگاهی زنجان به دنبال دستگیری آنان بود افزود: این سارقین حرفه ای در هر یک از این سرقت ها، قریب 50 تا 60 راس دام سبک (گوسفند) را به منظور خروج از این استان سوار بر کامیون ها کرده و در استان های مقصد به فروش رسانده اند.
وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: این سارقین که در حال تحمل کیفر هستند بیشتر سرقت های خود را از مناطق نزدیک به جاده زنجان - تبریز و زنجان - سلطانیه انجام داده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دامداران خواست در حفظ و حراست از احشام خود دقت بیشتری داشته باشند تا به سادگی مورد سرقت سارقان قرار نگیرد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.