به گزارش ایرنا، علی محمدیان شامگاه چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان ابهر، افزود: اقدامات لازم برای رفع نیاز مردم به کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان انجام شده و این کالاها به وفور در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان با قوت ادامه خواهد داشت تا این کالاها با قیمت های تعیین شده به دست مصرف کننده برسد و به سودجویان و گرانفروشان فرصت سوء استفاده نمی دهیم.
معاون فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: ناظران بازار در زمینه قیمت گوشت افت قیمت دام زنده را مد نظر و توجه داشته باشند کالاهای اساسی با قیمت تعیین شده به دست مردم برسد.
وی تصریح کرد: گندم موجود در شهرستان به قیمت تضمینی خریداری خواهد شد و در این میان به دلالان مخل اقتصاد اجازه سوء استفاده از وضعیت اقتصادی کشور را نخواهیم داد.
محمدیان بیان کرد: متاسفانه برخی دلالان سودجوی گندم با قیمت های کذایی پا را از منفعت شخصی فراتر نهاده و قصد ضربه زدن به کشور را دارند که در صورت مشاهده به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون گزارش موثقی در زمینه فعالیت دلالان گندم در شهرستان دریافت نکرده ایم، تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده فعالیت دلالان مراتب را گزارش دهند.
معاون فرماندار ابهر با بیان اینکه کمبودهای موجود در شهرستان مشکل مبتلا به کشور است، یادآور شد: همان‌گونه که مسئولان رده بالای کشور اعلام کرده اند شرایط اقتصادی سختی را سپری می کنیم از این رو مسئولانی که روی کار هستند باید با توجه به شرایط موجود با چکمه آهنین برای خدمت به مردم پای کار باشند که این میدان، کارزار افراد پیگیر، علاقه مند و متعهد به کشور است.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.