سرهنگ فرج الله احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران انتظامی شهرستان زنجان برای اجرای حکم جلب به محل حضور این مجرم که در کیلومتر 35 جاده زنجان - تبریز اعزام می شوند اما این فرد وقتی خود را در یک قدمی دستگیری می بیند، پس از قدرت نمایی با قمه، سوار بر خودروی پراید شده و در حضور شاهدان عینی به قصد ضرب و جرح و زیرگیری به سمت ماموران حمله ور می شود.
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی نیز با رعایت قانون استفاده از سلاح، در ابتدا با شلیک چند تیرهوایی تایر خودرو را مورد هدف قرار می دهند که در نهایت با شلیک پلیس از پا درمی آید.
سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی این فرد 110 گرم حشیش، 21 گرم شیشه، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، چهار قوطی شربت متادون، 12 بسته قرص و مقداری آلات و ادوات استعمال موادمخدر، یک قبضه چاقو، قمه و چوبدستی، به دست آمد.
این مسئول ادامه داد: مزاحمت به نوامیس مردم، ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی، آدم ربایی و ضرب و جرح، از جمله سوابق مجرمانه این فرد سابقه دار است.
احمدی یادآور شد: این مجرم در مرخصی بیرون از زندان بود و برای فرار از دست قانون از معرفی خود به مسئولان زندان خودداری می کرد.
وی تصریح کرد: افرادیکه از این مجرم شکایتی دارند می توانند به پلیس آگاهی زنجان مراجعه کنند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.