به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات سوارکاری استان زنجان، امروز چهارشنبه /11 اردبهشت/ با حضور مسعود خلیلی رئیس فدراسیون این رشته ورزشی و علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب برگزار و رجبی خمسه با کسب 11 رای به این سمت برگزیده شد.
در این انتخابات که سه رای سفید نیز داده شد از رحیم حسنی که سرپرستی هیات سوارکاری استان زنجان را عهده دار بود، قدردانی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای توسعه ورزش سوارکاری و صنعت اسب این استان باید از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های موجود بهره گرفت.
علی خلیلی افزود: همه باید یکدل و یکرنگ، هیات سوارکاری زنجان را در پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی، یاری و همراهی کنند.
وی با بیان اینکه علاقه مندان خوبی در ورزش سواری کاری زنجان وجود دارد، اظهار داشت: این هیات باید به مقوله آموزش در تمام شهرستان های استان توجه جدی و وافر داشته باشد.
خلیلی با بیان اینکه امسال، سالی ویژه برای ورزش استان است و منابع اعتباری خوبی نیز از سوی وزارت ورزش اختصاص یافته است، افزود: این اداره کل نیز به هیات ها برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کمک های خوبی کرده است که می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه ها، موثر واقع شود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.