سرهنگ محسن احمدی تبار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سپاه در نوک پیکان خدمت رسانی به مردم و در کنار گروه های جهادی و سایر دستگاه های خدمت رسان در مواقع بحرانی است.
وی تصریح کرد: زنجان، معین خدمت رسانی در شهرستان های جویبار و بابلسر استان مازندران است و بعد از فروکش کردن سیل وظیفه بازسازی منازل خسارت دیده از سیل را بر عهده دارد.
سرهنگ احمدی تبار عنوان کرد: در استان خوزستان نیز زنجان معین خدمت رسانی به منطقه شادگان است و کمک های بسیار خوب مردم نوعدوست شهرستان ابهر نیز توسط پایگاه های بسیج جمع آوری و به این مناطق ارسال شده است.
وی ادامه داد: موکب شهرستان ابهر هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم سیلزده از طریق طبخ غذای گرم است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر اظهار داشت: کمک های غیر نقدی بسیار ارزشمندی در کنار کمک های نقدی مردم به سیلزدگان جمع آوری شده است که 40 تخته فرش از جمله این اقلام است.
احمدی تبار خاطرنشان کرد: در زمان جنگ، دفاع و در زمان صلح سازندگی وظیفه ماست و در همه‌ی شرایط در کنار مردم خواهیم ماند.
وی با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، یادآور شد: این اقدام ترامپ نشان می دهد که سپاه طی 40 سال گذشته در مسیر درست گام برداشته و عملکرد این نهاد مثبت بوده است.
احمدی تبار تاکید کرد: دشمن در تلاش است که میان مردم و سپاه اختلاف ایجاد کند و در این میان تروریست خواندن سپاه ادعای بسیار مضحکی است.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.