فرمانده انتظامی‌استان گفت: بر اساس اعلام مرکز افکارسنجی و نتایج نظر سنجی صورت گرفته در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ فرماندهی انتظامی استان رتبه اول کشور را کسب کرد.

به‌گزارش ایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس نتایج نظر سنجی مرکز افکارسنجی ناجا که به صورت همزمان در سراسر کشور انجام شد فرماندهی انتظامی استان زنجان در ایام تعطیلات نوروز در خدمات رسانی به مردم رتبه اول را کسب کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: این نظر سنجی از مسافران نوروزی و در زمینه های حضور پلیس ، نحوه رفتار و برخورد پلیس با مردم و مسافران، عملکرد پلیس در پیشگیری از سرقت، اطلاع رسانی و آموزش همگانی، عملکرد پلیس در مقابله با رفتار رانندگان پر خطر، اطلاع رسانی از وضعیت جاده ها  و حضور به موقع پلیس در تصادفات جاده ای انجام پذیرفت .

سردارجهانبخش اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان زنجان بر اساس این نظر سنجی در خصوص  موضوعات مذکور به طور میانگین از نمره  100  نمره 93.7 و رتبه اول را در خدمات رسانی به مردم کسب کرد .

فرمانده انتظامی‌استان زنجان با تقدیر و تشکر از خدمات‌رسانی کارکنان به مردم در ایام تعطیلات نوروز بر ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.