به گزارش ایرنا احمد بیگدلی روز سه شنبه در شورای اداری استان زنجان بر ضرورت تلاش برای تحقق رونق تولید اشاره کرد و افزود: متاسفانه یک سری از موانع رونق تولید محصول عملکرد دستگاههای اجرایی است.
وی ادامه داد: اکنون حدود یک سال است که یک گروه سرمایه گذاری که قرار است در شهرستان خدابنده اقدام به سرمایه گذاری کنند، در مراحل اداری معطل مانده اند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به سو استفاده عده ای از مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رضایت مندی در جامعه در گرو پناه بردن به اسلام، رجوع به قانون اساسی و بازگشت به مردم است.
وی به لزوم توجه به حق الناس تاکید کرد و افزود: نباید به واسطه منافع ناحق عده ای، حق افراد دیگر را نادیده بگیریم چرا که در این صورت امنیت جامعه خدشه دار می شود.
بیگدلی وجود یارانه پنهان در کشور را یک معضل دانست و گفت: برای تحقق عدالت باید برای حل این معضل جرات و جسارت داشته باشیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تحرک برخی دلالان برای پیش خرید گندم از کشاورزان با قیمت هایی بیش از رقم اعلام شده از سوی دولت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قیمت زیر 2 هزار تومان برای هر کیلو گندم برای کشاورزان مقرون به صرفه نیست و در این باره باید تدابیری اندیشیده شود.
3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.