هدایت صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمینه انجام کارهای خیرخواهانه در استان زنجان بسیار مساعد است و مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان در سال گذشته نیز در بخش های مختلف نمود بیشتری داشت.
وی اظهار داشت: پویش جمع آوری کمک‌ های مردمی برای سیل‌ زدگان کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد با عنوان 'زندگی از سرخط' همچنان ادامه دارد.
این مسئول یادآور شد: مردم این استان می توانند کمک ‌های نقدی خود را به منظور کمک رسانی به سیل زدگان کشور به شماره‌ حساب 0108640425009 نزد بانک ملی شعبه میدان بار یا شماره کارت مجازی 1133-9952-9911-6037 بانک ملی واریز کنند.
وی اضافه کرد: خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف بر پایه و اساس حضور و مشارکت مردم شکل می‌گیرد که تلاش می شود با تعامل دستگاه های مختلف و تبیین اهداف و رسالت این نهاد زمینه مشارکت اجتماعی آحاد مختلف مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد بیش از گذشته فراهم شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: افزایش مشارکت مردم در شکل‌گیری و ارتقای خدمات این نهاد بسیار مهم و تاثیرگذار است و راهبرد این نهاد ارائه خدمات اثربخش در حوزه محرومیت‌زدایی با رویکرد توانمندسازی و افزایش اعتماد مردم به کارکردهای آن در حوزه فقرزدایی است.
وی خاطرنشان کرد: فضاسازی رسانه‌ای در افزایش اعتماد عمومی به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی این نهاد و ایجاد اطمینان در جامعه برای مشارکت هدفمند و اثربخش در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد بسیار موثر و راهگشا است.
به گزارش ایرنا، 28 هزارو 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان بهره مند هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.