مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در نظر دارد طی یک برنامه دو ساله 81 هزار نفر شهروند زنجانی را تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی بیان کرد: تنها در سال گذشته بیش از 22 هزار نفر به جمعیت تحت پوشش خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی تاسیسات فاضلاب در شهر زنجان افزوده شد.

وی افزود: علاوه بر توسعه خدمات فاضلاب در سال گذشته ، شرکت آبفای استان زنجان بیش از 27 هزار نفر در سال جاری و بیش از 30 هزار نفر را نیز در سال آینده تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: برای افزایش جمعیت تحت پوشش فاضلاب در شهرهای استان طی دو سال آینده 48 کیلومتر احداث و توسعه شبکه فاضلاب در دستور کار شرکت آبفای استان زنجان قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: 38 درصد جمعیت شهرهای استان زنجان تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب قرار دارند که با اقدامات پیش بینی شده این رقم به 45 درصد افزایش خواهد یافت.

جزء قاسمی اضافه کرد: هم اکنون بیش از 260 هزار نفر در شهرهای استان زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند که با طرح های توسعه ای در بخش فاضلاب شهرهای استان ، این عدد در آینده‌ای نزدیک رشد چشمگیری خواهد داشت.

تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای زنجان ، ابهر ، ماهنشان و دندی در دست بهره برداری بوده و احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای خرمدره و زرین آباد و همچنین ارتقاء مدول اول و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.