به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش روز شنبه در دیدار با هیات مدیره شهرک صنعتی روی به مناسبت هفته کارگر افزود: تعامل، وحدت، هم پوشانی و همکاری بین سازمان ها موجب شکست دشمن در جنگ اقتصادی می شود.
وی اظهارداشت: تولید و اشتغال در جامعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود که این در زمینه ارتقاء احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد.
فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اتکا به تولید داخلی اظهار داشت: همانطوری که در رونق تولید و توجه به ظرفیت های داخلی و بومی در مبارزه با تحریم ها از سوی مسئولان به جد باید عملی شود، شاهد شکوفایی استعداد ایرانی و ندامت غربی ها خواهیم بود.
این مسئول، کارگران را انسانهایی والا دانست که با اراده پولادین و روحیه تلاشگرانه خود در جبهه مقابله با توطئه شوم تحریم اقتصادی، بخش تولید را سامان می دهند و نقشه های شیطانی دشمن را نقش بر آب می کنند.
در ادامه اعضای هیات مدیره و کارگران شهرک صنعتی روی زنجان با تقدیر از تعاملات و همکاری های صورت گرفته پلیس در خصوص تامین نظم و امنیت استان بر گسترش تعاملات و همکاری ها تاکید کردند.
تعدادی از کارگران شهرک صنعتی روی زنجان با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه نیز بر مبارزه جدی پلیس با قاچاق تاکید کردند.
سردار جهانبخش به اتفاق هیات همراه از بخش های مختلف شهرک صنعتی روی زنجان از جمله سالن آماده سازی خاک ، محلول سازی، الکترولیز، ریخته گری، اتاق برق دیدن و با کارگران این قسمت ها نیز گفت گو کردند.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.