به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن بیگدلی روز پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ملموس بود که سپاه با امکانات محدود ولی با برنامه های معنوی و اعتقادی در جنگ حضور داشت و در دوران جنگ نرم نیز در این فضا قرار گرفته است.
وی افزود: این تفکر اعتقادی و ولایی در سازندگی، ایثار و گذشت نیز تاکنون پایدار بوده و امروز بسیجیان بدون چشم داشتی در مناطق سیل زده حضور یافته و به هموطنان خدمت می کنند.
حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: سپاه یعنی گذشت، شجاعت، انفاق، ایثار ، مجاهدت، دفاع از حرم و شهادت که جملگی منبعث از آموزه ها و دستورات قرآن کریم است.
وی تصریح کرد: حمله دشمنان به سپاه نیز با این هدف است که اعتقاد را از این نهاد انقلابی بگیرند که وظیفه نهاد نمایندگی ولی فقیه، تقویت مسائل اعتقادی و معنوی بسیجیان و پاسداران در این مجموعه ارزشی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بیش از 300 عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان برای اجرا پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: همایش حکمت مطهر، یکی از مهمترین برنامه های این هفته است که همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت هفته معلم و در راستای تجلیل از زحمات بسیجیان در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.
حجت الاسلام بیگدلی افزود: دیدار با خانواده شهدا که ولی نعمتان ما هستند، سرکشی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، تجلیل از مدیران برتر استان، هادیان برتر استان، مربیان، خبرنگاران و معلمان برتر استان، برگزاری 6 هزار نشست بصیرتی و فرهنگی در پایگاه های مقاومت بسیج با استفاده از 300 نفر از هادیان و مربیان، جلسات پاسخ به سوالات و شبهاتی که در فضای حقیقی و مجازی وجود دارد، محافل انس با قرآن، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده جهت درمان بیماران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها، از دیگر برنامه های این هفته است.
وی گفت: یکی از مهمترین برنامه های سپاه استان، اعزام گروه های جهادی به استان های سیل زده است که زنجان، معین شهرستان شادگان در استان خوزستان و شهرستان های جویبار و بابلسر در مازندران است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بیش از 60 دستگاه از امکانات مهندسی سپاه به خوزستان اعزام شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای بسیج و سپاه از ورود سیل به شهرستان شادگان و ایجاد خسارت ممانعت به عمل آمد.
وی افزود: تیپ انصارالمهدی(عج)، گروه های جهادی، پیشکسوتان و بسیج طلاب نیز در کنار سپاهیان استان به مناطق مختلف سیل زده اعزام شده اند.
حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: همچنین ستاد عتبات عالیات استان برای طبخ روزانه 5 هزار پرس غذا در خوزستان مستقر است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در خصوص اهداف نشست های بصیرتی گفت: هدف سپاه این است که مردم به نظام و انقلاب و این که راهی که انقلاب در پیش گرفته امیدوار باشند.
وی تصریح کرد: نتیجه این نشست ها این است که در سال 97 به رغم تلاش فراوان دشمن، حتی یک نفر به خیابان ها نیامد و اعتراض نکرد و البته مردم حضور ویژه، سرنوشت ساز و تاثیرگذاری در راهپیمایی 22 بهمن از خود به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام بیگدلی افزود: این ها نشان داد که نظام جمهوری اسلامی قوی و محکم بوده و دشمنان تزلزل دارند.
وی اظهار داشت: اقدم خصمانه آمریکا در اعلام نیروی رسمی نظامی کشور در لیست گروه های تروریستی نیز نشانه تزلزل دشمن است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این رفتار دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند.
9556/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.