سعید امیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا بسته ها و طرح های اولویت دار سرمایه گذاری برای منطقه گردشگری گاوازنگ از جمله ایجاد انوع رستوران، هتل، شهربازی و سایر طرح های گردشگری و تفریحی تعریف شده است.
وی اظهار داشت: در این راستا همکاری بیش از پیش سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، برق ، گاز و راه و شهر سازی می تواند نقش تعیین کننده و موثری برای جذب سرمایه گذاران و در نهایت توسعه عمران و آبادانی این منطقه ایفا کند.
این مسئول ادامه داد: در سال های گذشته و با وجود مشکلات حقوقی و معارضین مختلف ،در عمل فعالیت های گسترده ای در منطقه گاوازنک شهر زنجان انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: در این میان با اندکی تمرکز بر رفع موانع و گره های موجود پروژه های گردشگری و تفریحی با قابلیت تاثیرگذاری در اقتصاد شهر و استان و همچنین اشتغال زائی پایدار می تواند در اندک مدت به سرانجام برسد.
امیدی افزود: از طرفی با توجه به تاکیدات استانی مبنی بر اشتغالزائی در حوزه خدمات که یکی از اولویت های استان قرار گرفته ، ایجاد مراکز کسب و کار در حوزه خدماتی و تفریحی در منطقه گردشگری گاوازنگ به عنوان قطب گردشگری و تفریحی می تواند مورد توجه باشد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ‌های استان زنجان ادامه داد: بطوری که پش از رفع موانع حقوقی سنواتی، علاوه بر ایجاد امکان ساماندهی تثبیت مشاغل خرد و غیر رسمی موجود، اشتغالزائی در حدود 500 نفر در فاز اول برای یکسال می تواند متصور باشد.
وی خاطر نشان کرد: نکته مهم اینکه اشتغالزایی یاد شده با سرمایه گذاری حداقل و در زمانی بسیار کوتاه و در مقایسه با سایر حوزه های اقتصادی مانند صنعت کشاورزی امکان پذیر خواهد بود.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 21 شهرداری دارد و سهامداران سازمان همیاری شهرداری مجموعه شهرداری های استان را شامل می شود.
سازمان همیاری شهرداری ها یک سازمان عمومی غیردولتی است، که استاندار رئیس شورای سازمان، معاون عمرانی استاندار رئیس هیات مدیره و سهامداران نیز شهرداری های استان هستند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.